Makadi Palace.

Var på gymmet idag, det var ett bra tag sen jag var där sist.
Tar det försiktigt nu i början när jag precis varit sjuk och allt.
GI maten går fortfarande bra och idag är det då Dag 4 snart har 1 vecka redan gått.

Nu jobbar jag i 2 dagar sen är man ledig på Lördag och då kommer Erik och Sandra till oss
för att prata om resan. Oh jag är så peppad nu.
Stället vi ska till heter Makadi Bay och hotellet Makadi Palace.
Jag har ju aldrig varit i Egyten innan men jag har bara hört härliga saker om det.
Vi ska faktiskt skippa att se pyramiderna för de andra har ju redan sett dem och jag känner
inte att jag måste se dem heller plus att det tar en hel dag att åka dit och sen hem igen.
Nä ligga vid polen och bara njuta är väl inte så fel de heller? =)
Här är då hotelet vi ska bo på, ser rätt pampigt ut tycker jag.

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Åhh vad härligt det ser ut :)

2011-01-21 @ 21:34:04
URL: http://annaviktoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0