Mumsig Lördag Med Utsökt Mat.

Morron.
Pigg är man idag så jag tänkte faktiskt inte lägga mig igen, kan vara skönt att få något gjort idag eftersom hela dagen igår gick åt att ligga på soffan och kvida =/ Denna jäkla lingonvecka tar kål på mig.
Men idag värker inte min mage så jag hoppas det håller i sig.

Sandra och Erik var ju här på besök, vi hade det jätte mysigt.
Vi handlade mat ihop och slog ihop en så jäääävla god gratäng, ni ska få receptet för det här måste bara smakas.
Samt en sallad som också var utsökt. Åhh allting var så gott!
Här är receptet till GI Lammfärsgratänen, vi hittade ingen Lammfärs så vi tog Nötfärs ist och det gick lika bra.
http://www.tasteline.com/Recept/GI-lammfarsgratang_med_getost

Salladen därimot var från Eriks mamma har jag för mig Sandra sa.
Så det receptet skriver jag bara ner.
Roccola
haricoverts
Solrosfrön
olivolja
1st Granatäpple
1st Sharonfrukt/Persimon                                                    
1st Chevre (getost)
1st Rödlök
(Sharon frukten)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0