Nya Tag.

Nu är det nya tag som gäller!
Måndagen är här och det är dags att lägga upp sitt nya träningspass för det här året.
Jag har gett mig fan på att det ska bli ett bra år med mycket träning så man ser hyffsat bra ut inför sommaren 2011. Men för att göra det måste man ju orka och verkligen vilja det här. Jag känner att jag orkar och jag vill verkligen så nu är det ju bara att sätta igång!
Ska snart gå till gymmet men innan ska ni få en underbar Laban och en Mika på bild.
Ja han är lika len som han ser ut, och lika fluffig ;)
Man kan tro att jag köpt en ny pälsjacka men det är ju bara lilla Laban.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fina ni är:)

2011-01-03 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0