Sjuk i Maginfluensa.

Här ligger jag med Maginfluensa =(
Christoffer var dålig i Lördes och då fick han sova på soffan för att han spydde non stop hela natten.
På Söndage mådde jag prima men det började smyga på sig på Mådagen.
Sen dröjde det inte länge försen jag sov på soffan och spydde non stop hela natten.
Idag fick jag ta ledigt från jobbet så att jag inte skulle smitta ner alla.
Mår sådär idag har ont i hela kroppen och är rätt sliten.

Men de goda nyheterna är att vi äntligen har bokat resan,
Det blev en del klödd i början och det såg mörkt ut om att vi verkligen skulle åka iväg eftersom det inte fanns några platser kvar.
Men sen ringde Ving till Erik och sa att de måste boka om för att det var för få som skulle flyga det datumet.
Så det var ju lite tur i oturen, nu fick vi inte samma hotel som vi kollat på men men det gör ju inte så mycket.
Nu får vi ju åka tillsammans iaf. =)
Kan det bli April snart??

Nu är det dags att krypa ner och kolla vidare på Prison Break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0