Stackars lilla fågel :,(

Satt och åt frukost med Stoffe sen drog han till jobbet,
Jag fortsatte kolla på tv och myste ner mig i soffan.
Plötsligt hör jag ett jävla skrik av fåglar från balkongen.
Jag rusar fram och får av smärta se att Laban sitter med en stor svart fågel i munnen
som av sitt liv försöker komma loss.
Jag får Panik och blir jätterädd ringer panikslagen till Stoffe och frågar vad jag ska göra.
-Få ut fåglen ur munnen, annars kan Laban bli dålig. Ska jag åka hem igen? sa han.
Nej Jag får fixa detta, klick.
Åhhh, jag blir så rädd och fåglen lider. Nu har Laban släppt den så jag skriker på han och
sprutar vatten så han springer in.
Men nu sitter den söta lilla fåglen kvar på ballkongen med bara en vinge och helt söndrig, det skär i härtat.
Jag börjar grina och känner mig så hemsk eftersom jag inte kan göra något.
Vart ska den bli av nu lixom när den inte kan flyga??!
Stackars stackars lilla fågel åhhhhh =,( det är så hemskt.
Dumma Dumma Dumma Laban!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0