Dags för 2 veckors GI-rivstart.

Nu känns det mycket bättre från topp till tå, härligt att vara tillbaka igen!
Men motionen har ju nu fått lida men det kanske kvittar på några dagar.
Man har ju inte fått i sig någon mat förutom lite frukt så jag har ju knappast gått upp något.
I måndes började jag med min GI rivstart och denna gången på riktigt.
Har ju skärpt mig med min träning så nu var det dags för maten med.
Det fungerar bra och jag är inne på dag 3 av 14.
Rivstarten är extra bra att börja med eftersom det är mer strängt med kolhydraterna.
Och man kan lätt gå ner 1-5 kg i veckan.
Sist jag provade GI var ju något år sen och det funkade kanon, men jag höll det bara 1 vecka.
Och under den veckan kände jag ju mig friskare, piggare och min vikt minskade och då tränade jag inte
ens som jag gör nu.
Det här är då 3e dagen men eftersom jag inte åt något igår så är jag tekniskt sett på 2 dagen i mitt recept.
Så dag 2 bjuder på frukost Bacon, ägg, tomat, ruccola och svamp.
Jag klarade inte av att äta så mycket av det eftersom det är lass man måste stoppa i sig,
men det har väl lite med att jag nyss varit sjuk och inte fått tillbaka min aptit än.
Nu ska jag faktiskt ut och gå en liten prommenad så jag får lite motion iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0