Blommiga Korkskor från H&M MUMS.

Igår "vårstädade" jag balkongen lite från allt fågelhår som hade släppts när Laban hade varit dum mot den lilla stackaren.
Så nu är det faktiskt hyffsat fint där ute igen.
Vad jag längtar tills man får sätta ut alla utemöbler och en massa blommor på balkongen.
Det känns som det börjar närma sig, nu är ju snön borta från gatorna och det är endast lite snö
vid sidorna. (Eller ja lite och lite högarna är ju rätt stora)

Åhh hittade precis ett par skor från H&M som är såååå snygga vill ha, vill ha, vill haaaa!!..
Man får hoppas att de finns kvar i butiken länge, så pass länge så jag kan köpa dem.
Jag måste ju spara nu som tusan till resan eftersom jag inte får ut så mycket pengar så
gäller det att lägga undan så mycket som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0