Ledig idag.

Godmorgon.
Idag känns det som en bra dag, jag har sovit skönt och vaknat på rätt sida.
Har en del att göra idag, ska sola lite, ringa ving, klippa Labbe, fixa mat, städa, packa min lilla väska tills helgen, träna, och även hinna kolla på Sons of Anarchy (En riktigt riktigt grym serie, den är så otroligt spännande så man måste bara fortsätta kolla.) Sen hur jag ska hinna med allting är ju frågan? Det är därför jag inte lägger mig igen och nu är jag ju så pigg så det hade inte gått ändå.

Maten går fortfarande bra, och den är ju så god med. Ska bara få Christoffer att tycka om den med, men han rynkar mest på näsan när det serveras något nytt som exempelvis Queno det gick ju inte hem alls.
Men men han kan ju ta ris lr något annat som faller han i smaken.
Nä dags för solning, Ha en bra dag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0