Bär mig nuuuuu!

Så där ja nu har dagen nästan gått förbi, och vad har jag hunnit med?
Jag solade då, sen blev det träning, matlagning, tvättning (som jag fortfarande håller på med) har kollat lite på serien SOA ja det är vad jag har hunnit med. Ingen städning och ingen klippning av Labbe.
Men börjar ju inte försen 17 imorgon så de får jag kanske fixa då.

Gymmet gick SJUKT bra idag! Jag får lov att skryta lite då min kondis har blivit så mycket bättre.
Jag hade en sån enorm energi idag på gymmet och jag blev aldrig trött.
Jag joggade i 45min och då kom jag 7,30km. Jag vet inte vad som är "normalt" men nu jämför jag inte med någon annan utan enbart med mig sjäv.
Så jag är stolt över mig själv att min kondis har blivit så mycket bättre. BUUJA


Nu lite bilder på hur jag har sett ut idag.
Men jag får inte vara i fred en lång stund, nej för så fort jag är uppe och går så kommer lilla Laban och vill bli buren. Man nästan hör han skrika, Mamma mamma bär mig nuuuu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0