Utomlands i April?!

Va roligt jag hade hos Sandra och Erik idag.
De mötte upp mig på stationen sen vandrade vi vidare till Entré så att jag kunde lämna in min klocka (nu kommer jag få ta mig in till Malmö en gång till för att hämta den, känna lite drygt men men)
Efter det så handlade vi lite i affärerna. Jag hittade en supersnygg vit Tunika och underkläder.
Sen tog vi en fika och bara satt och njöt medans vi tjöta lite =)
Och under vårat samtal så knäckte S & Erik ut sig att de ska till Egypten och att de gärna ville ha med Mig och Christoffer. Jag blev genast superfrestad och började redan att fantisera om hur kul de hade varit.
Vi fyra, i solen, med gratis dricka & mat, massa roliga utflykter. Åhh...
När vi kom hem till S & E så kollade vi lite på hotellet de ska bo på och lite egna bilder från deras förra resa.
Allting såg helt underbart ut.
När jag kom hem tog jag genast upp samtalet med Christoffer (jag trodde att jag skulle få ett njee vi bör spara lite lr något annat svar men ICKE)
Vi vill gärna med båda två och nu är det bara att kolla med våra chefer om det är OK. isf åker vi den 24/4 och är borta 1 vecka. :D
The Grand Hotel, sharm el Sheikh.. Visst ser det underbart ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0