Nytt hus står på spel + massa nya fina saker.

Hej hej,
kom nästan precis hem från gymmet, det var riktigt skönt.
Nu tänkte jag ha lite egentid och tänka på mig själv. Därför väljer jag att blogga en stund medans jag dricker mitt ljummna kaffe (efter att ha gjort 100 andra saker som inte handlade om egentid så som plocka upp tvätten städat undan lite osv)....men får skylla mig själv om jag häller upp kaffet sen börjar på annat.

Iförrgår fick jag mig en liten shock, Christoffer har nämligen hittat ett hus till oss!
Jajamen och igår var vi och kollade på det.
Har man då en snickare som man och Jag som har den vildaste fantasin så ser man snabbt alla möjligheter som man kan göra. På ynga 5h så hade vi planerat husets insida.
Det är ett renoveringsobjekt så det är bara att riva ut det mesta men behålla de gamla stuket som bjälkarna i taket och den snygga fasaden på huset. Åh ni anar inte hur fint det kommer bli.
Nu kommer det dröja några dagar innan vi får veta något mer, men får vi det för summan vi är villiga att bjuda ja då slår vi till och då blir flytten i sommar. Håll tummarna för oss =)

Jag lägger in lite bilder på de nya sakerna Jag och Christoffer köpte på Pumpan i Skurup, hon hade rea och de mesta va på 20-50%

Nya lampor i sovrummet. Tyget till skärmarna köpte jag på Tradera för länge sedan, och nu fick jag äntligen användning för dem. Jag drog bara på tyget över den vanliga skärmen. 
 
Lampbenet 311:- st. + skärmen 79:- st.
Jag drog bara över Skärmtyget från tradera på de vanliga skärmarna.

Den fina handgjorda skärmtyget 60:- st.

Lycktan som klär vardagsrummet galant, endast 239:- 26cm hög. 

Länge har jag letat efter en sån här vacker krona. 52:-


Söt ask att ha ex matpengarna i. 50:-

Burkar, den stora att ha kaffe i och den lilla löste i. båda 80:- 
Sen sist en te låda 63:-
 




Kommentarer
Postat av: Miss Wiktur

Härliigt!! Hoppas ni får huset : ) puss!

2011-07-06 @ 18:15:24
URL: http://missregiina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0