Simrishamn vår lilla mini semester.

Då har jag jobbat min helg klart, det blev ett långt pass från Lördag kl 15,00 till Söndag kl 14,30.
Det var min första natt som jag jobbade, det var pirrigt och jag sov kanske 2h på hela natten.
Men annars gick det kanon bra, det var inget krångel alls. Och idag så jobbar jag till kl 15,00 sen åker vi på en liten "mini semester" ner till Simrishamn för att bara bli ompysslade =)
Det ska bli jätteskönt att komma ifrån lite. Nu när det inte blir något med Långasjön på Måndag så måste vi ju hitta på något annat.
Självklart så åker Jag upp till Karlshamn på Fredag för att stanna hela helgen och vara med min Syster. Då ska det festas till ordentligt på Östersjöfestivalen, faktiskt både på Fredag och Lördag. Vilken fest!


Kommentarer
Postat av: mamma

Va då ompysslade? ;)

2011-07-18 @ 09:36:14
Postat av: Annika

JAG E MED I SHAMN! Ska vi ses :D <3

2011-07-19 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0