Söker bikinisar.

God middag.
Jag har hunnit med en del nu på morgonkvisten, jag har varit ute 1h med hunden och efter det så gick jag till gymmet och joggade i 30min och nu sitter jag framför datan och försöker hitta någon snygg bikini.
Syrran hjälp?
Det var ju svårare än vad jag kunde tro, syrran min har ju typ 500 bikinisar, själv har jag 1!
Har alltid känt att det är så onödigt att lägga pengar på just bikinisar. Man kan ju köpa ett par snygga skor ist.
Men nu måste jag handla en ny för min underdel är en aning för stor.
Känns lite små surt.  

Idag kanske vi ska ner till havet igen och bada hunden, men vi får se hur pass pigg han är.
Igår var han ju i en hundgård med Malins hundar så han var ju helt slut när han kom hem.
Annars har jag inte så mycket mer inplanerat idag, jag ska bara tvätta och vänta på att Stoffe slutar jobba.

Ang huset så håller jag mig lite lugn, jag tar inget förhastat så jag väntar med att avslöja allt tills allting är klappat och klart. Det är bäst så om det inte skulle gå igenom med banken m.m.

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Ring din syster hon kan nog ge dig 10 bikiniunderdelar eller fler ;)

2011-07-12 @ 13:49:29
Postat av: Bella

Haha.. jo, köpte en ny på marknaden nu faktiskt. så du kanske kan leta på östersjö? hittade ju en där för 250;- assnygg! :)

2011-07-12 @ 13:52:18
URL: http://iisabellah.blogg.se/
Postat av: Mika

Syrran grejen är ju den att jag ska ha bikinin när vi åker upp nu på mån veckan som kommer för att kunna bada, så jag kan ej vänta så länge :) haha ja lr som mamma sa du kan ge bort några av dina :)

2011-07-13 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0