Sola hela dagen och kvällen.

Godmorgon idag fick jag minsann sovmorgon, jag sov till 07,30 var ett tag sen jag fick sova ut så länge nu känner jag mig rikigt utvilad..skönt.
Känns dock som jag ligger efter i "schemat" för nu har jag missat att gå ut med Jasco innan det blev varmt. Brukar ju gå vid ca 06,30 lr 07,00 så nu får det bli en snabb promenad eftersom han inte kommer orka gå när det är så här varmt ute.
Så när jag är klar så får vi kila ut en 15 min så får jag försöka trötta ut han med att kasta boll och träna lite med han.

Men gud vilket härligt väder det var igår! Jag solade och lyssnade på härliga ballader tills jag somnade i solen.
Jag hoppas vädret håller i sig tills eftermiddagen för då ska vi träffa upp Mange och hans hund Makita (Jascos bror) och så ska vi åka och bada. =)

kvällssolen igår kväll kan man ju inte heller klaga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0