Dagen i Malmö.

Igår hade vi en riktigt härlig dag!
Först åt vi en glass i Ben & Jerry kiosken som ligger i Folketspark i Malmö.
Det var gudomligt gott och svalkande i den stekande hettan.
I parken så var där även ett litet tivoli, då passade jag på att vinna ett litet gosedjur till Jasco, för hemma har han bara en klumpig tiger som han går omkring med. Jasco blev mycket glad över det lilla gosedjuret som han fick.
Efter att ha varit i Folketspark så gick vi hem till Sandra och drack Iskaffe, det var rätt surt men vi hälde i lite Chocolate och Vanilla från Expresso House och då blev det riktigt gott!
Sen var det dags att åka hem,
när vi kom hem hade vi ju ingen aning om vad vi skulle hitta på och vi funderade och funderade men kom inte på något. Efter att ha ringt runt lite och alla andra var upptagna på sina håll så bestämde vi för att bara sitta på balkongen med en flaska rött och några öl och bara njuta.
Det blev en härlig kväll till sist...

Jasco med sitt nyvunna gosedjur.

Medans Jag väntade på Iskaffet som Sandra och Stoffe gick och fixade så tog jag lite foto på Jasco.



Men efter att ha tagit rätt många bilder så kändes det som Jasco tröttnade, Speciellt på sitt nya gosedjur
som blev dränkt i vattenskålen! =)

Sen kom iskaffet, riktigt smarrigt med Vanilj och Choklad smak.






Kommentarer
Postat av: Isa

Jag har vunnit ett likadant lejon som dig :)

2011-07-10 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0