En dag på stranden.

Då var man hemkommen från stranden, åhh va mysigt vi hade det.
Det blev grillning, badning för oss och för alla hundarna.
5 hundar, 5 vuxna och 2 ungar snacka om fullt ös.
Jag säger inget mer än så utan ger er lite bilder ist.

 
Makita till vänster (Jascos bror), Windy i mitten (Jascos, Makitas Mamma) Och så har vi Jasco till höger
.

Jasco och Makita.




Från vänster Tuss, Makita, Jasco och Twix.

Makita, Jasco.

Jasco.

Jasco, Makita.

Jasco.

Makita, Windy, Jasco.

Grillning på gång.

Tuss.

Älsklingen.

Jag i hela helheten, måste fixa frillan innnan nästa foto blir taget.

Klänningen köpte jag idag för 50kr 50% Rea 
Jag kan fynda minsann!

De två brödrarna. Makita överst Jasco under.

Älsklingen igen.

Nu är Jasco supertrött efter en lång dag på stranden med 4 andra hundar.

Godnatt. =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder, ni ser ut att ha haft en fin dag både hundar och övriga. Kram

2011-07-07 @ 12:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0