Vilken dag.

Då har jag precis träffat Ewelina för en stund sen.
Vi hade det väldigt trevligt, det blev film och en caffé latte hemma hos mig.
The Swan tror jag filmen hette, den hade fått väldigt bra betyg men var den bra då? Nje inte direkt, ingen film jag skulle rekommendera till någon annan precis.
Så vi ska träffas igen och hitta på något. Så trevligt med nytt umgänge!

Idag ska vi nog mest pyssla med lägenheten, laga alla hål i väggen och städa förrådet som är överfullt med prylar, för att få ner ännu mer prylar där. Vi tänkte börja packa tidigt eftersom jag vet hur mycket jobb det är med att flytta och att det alltid är mer saker än man tror.
Nu kan ni ju lista ut att huset är vårt =)
Vi flyttar in i början på Augusti kanske to.m den 1e?! om allting går som det ska.
Jag har inte fattat det rikitigt än men det kommer nog till en när man väl står där i sitt egna hus!
Vi är iaf väldigt glada över hur snabbt och lätt allting har gått. Nästan för lätt.
Men ibland ska man väl ha tur, inte sant?

Kommentarer
Postat av: jeanette

Grattis till huset! :)

2011-07-14 @ 10:52:32
Postat av: Mika

Tack så mycket söta du =)

2011-07-14 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0