Bedårande klänning från Elite Ladies.

Hej hej hå.
Nu är det 1 vecka sen jag skrev sist. KATASTROF!
Men som jag alltid säger så ska jag bättra mig :P Jag är bara så jäkla upptagen hela tiden, och när jag är ledig då vill jag fixa och dona med allting jag annars inte hinner.
Det har hänt en del men jag kan ju börja att visa min bedårande klänning som jag idag fick hem från Elite Ladies.
Hade tänkt att ha klänningen och skorna på midsommar.



Ja så har jag även hunnit med en klippning och färgning. Det blev faktiskt att jag klippte av det mesta av min längd. Och jag tycker att det blev så mycket snyggare så här än det långa jag hade, det tyckte även min frisör och min kära fästman.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Skitsnygg klänning och håret blev jättebra!

2011-06-18 @ 09:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0