Semester 1 vecka.

Nu har jag äntligen Semester! Har lite otur med vädret denna veckan det ska ju vara molningt fram tills Fredag. Men jag ska väl inte hänga läpp för det, fick ju en jättefin dag igår med både fint väder och massa mys med Christoffer och de andra familjemedlemmarna! Det lever jag länge på.

Känns lite lustigt att jag inte kommer var i kiosken något mer, det känns så jävla bra! :D
Fast vad ska man göra en hel vecka utan att bli rastlös? Jag tror jag ska fixa massa här hemma och träna en massa med. Jag kan ju inte gå i några affärer eftersom Jasco fortfarande inte kan lämnas själv hemma. Så ja man är rätt bunden nu i början av valp perioden.
Men vi måste ju lära Jasco att vara själv med, så därför tänkte jag kila ner till videobutiken och hyra en film sen skynda mig tillbaka.
Kommer nog bli tufft för han men de får han stå ut med.
Laban och Jasco börjar faktikst närma varandra mer och mer, igår så pussade de varandra och Laban kelade sig mot Jasco. Jätte roligt att se att de inte avskyr varandra iaf. Men sen blir Jasco så glad och vill leka och då blir det lite för mycket för Laban som springer iväg. 
Lite nya bilder på vår lilla björn.

Nu hörde jag att Jasco vaknade så nu måste jag ut och rasta han. Hejsvej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0