3500kr fattigare men glad ändå.

Då har man varit hos tandläkaren för tredje gången på 2 veckor. Det kostade 3500kr totalt, är väl helt ok med tanke på att jag inte varit där på en evighet men nu blir det ändring på det. Har redan fått en tid bokad för nästa år så det är kanon.
Snart är det jobb som gäller, jag hoppas på lite folk. Men det är fint väder så chansen att det blir mycket att göra finns ju. kanske lika mycket som igår.... Grillar inte folk nu för tiden? Är det bara snabbmat som gäller?
Annars hinner jag inte mycket mer idag, det blir att jobba från 11-20 sen hem, ut på kvällsrundan med hunden och älsklingen och sen hopp i säng och hoppas på att Christoffer vill kamma mitt hår och pilla i det så sover jag gott sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0