Fixardag idag.

Håller just nu på att ringa till Skatteverket 107 st före mig.....kul...Men de är tur de är snabba.
Måste fixa och dona en massa idag, det ska bakas cheescake och det skall städas, skuras och handlas.
Jag har massa saker att fixa till midsommar med, i år ska vi fira hemma hos Mange på landet och där blir vi väl ca 15per som det ser ut nu. Kommer bli kanon bra.
Maten står vi för så jag måste planera noga vad som skall handlas och lagas innan fredag, än så länge är det bara cheescake och bröd som jag kommer på kanske ska fixa eget knäckebröd med.?
Som ni hör så har jag en hel del att göra på mina 2 lediga dagar.
Igår provbakade jag Focaccia och tro det lr ej så blev brödet riktigt lyckat!
Recept på brödet finns här!
Recept på Cheescake finns här!



Förra helgen så vankades det dop i Simrishamn, det var nämligen min älskade Brorsson som döptes!
Mamma Anna hade gjort allting så himla fint allt från kakorna till dekorationen. Ett ord är Perfekt.
Jätte vackert var allting jag fick stå för fotteriet så jag fick låna brossans systemkamera och må jag säga jag är nog född till fotograf. Bilderna får jag nog av Johan snart jag är ju så nyfiken på hur de blev.
Jag fick även min andra bror Mathias att ta några fina foto på Mig, Christoffer och Jasco =)
Här har vi lilla M med sin Mormor, snart dax att bli döpt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så duktig!

2011-06-21 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0