Midsommar 2011

Godmorgon.
Hela helgen har varit så underbar, Midsommarafton blev en lyckad dag med god mat och härligt sällskap.
Vi kunde ju fått varmare väder för vädret som var på Midsommardagen var ju allt annat än sommarvärme.
Det kändes inte som det var sommar utan mer tidig vår, nu tycker jag att solen får komma fram mer så man får uppleva lite sommarvärme.
Jag ger er lite bilder av Midsommardagen.
Syskon kärlek.

Jag och Min Älskade Christoffer. <3

Varför bilden ser ut så här är just för att jag alltid tycker jag ser så stor ut när jag sitter framför Christoffer, så då var vi tvungna att ändra på det. Christoffer får därför bli STOR och Jag får göra mig så liten som jag kan. =)


Laitnor.

Min vackra syster.

Eftersom Laitnor och syrran nu är Sambos så är det snart dags att trä en ring på fingret. ;)

Folket.

Nya frillan klär han bra.

De som Tommy sa här var: Nu måste vi se kära ut! Tror inte Caroline förstod rikgit poängen. =)

Glad Midsommar.

Så här snygg var man innan man gick och la sig vi 03,30. Frächt.

Och så här aktiva var vi dagen efter, roligt Syrran och Laitnor måste haft. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0