Lite omändring.

Då var Onsdagen här och jag är ledig. Tänkte först inte hitta på så mycket idag eftersom jag blev inringd igår på min lediga dag, men jag blir ju så lätt rastlös och Christoffer ska jobba ikväll med så vad passar då bättre än att dra till päronen och tillbringa denna underbara dag och kväll där.?

För någon dag sedan så fick vi ett av våra ryck att shoppa, och det skulle så klart ske NU NU NU inte sen utan på en gång. Vi har inte gillat vårat vardagsrum så mycket. Soffan vill vi inte ha länge, vi vill helst ha en vit. Men det fick vänta och ist blev det nya gardiner, ny matta och ommöblering så



Det är en del saker som ska fixas till, om att laga all hål i vägen.


I sovrummet så bytte jag bara gardiner, så lite gör så mycket.


Den här kudden beställde vi av christoffers mammas väninna. Jag köpte tyget som är (burberry) från tradera.
Kudden blev jäkligt fin. Vi är mycket nöjda och kommer säkert lämna fler kuddar till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0