Händelserik Helg.

Vilken händelsefylld helg det har varit. Jag har varit på besök i Simrishamn och överaskade mamma och pappa med frukostbullar och självklart mig själv, det var glada men förvånade miner. Sen tog jag tåget hem och gjorde mig snabbt i ordning för att få besök av Sandra och Erik. Det blev filmmys med massa godis och god mat.
En otroligt lyckad helg!

Ja, när det gäller hund så har vi tatt imot alla råd vi har fått. Det tackar vi för.
Men nu har vi bestämt oss att vänta med hund ändå. Och ist lägga all vår energi på att hitta ett hus. Och jag kan ju säga att vi är nära nu =)
Jag berättar mer när det är klarare och bättre besked. Men guuud så spännande det är. -fjärillspill i magen-

Nu plingar middagen, så ha en härlig kväll.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du får gärna göra om det igen, det var så trevligt att få rå om dig en stund. kram

2011-03-14 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0