Hemma.

Då var man hem kommen frånt jobbet, det var faktiskt en del att göra så tiden gick rätt snabbt. ´
Rundan i skogen i morse var jätteskön, det blåste lite grann men inget som stördes.
Nu känner man att våren börjar närma sig med stora steg längtar så tills man kan gå i kortbyxer och t-shirt. åhh.

När vi var ute och gick svaneholmsrundan så plockade jag på mig lite vass, tänkte det kunde vara fint att sätta i en vas och ha på golvet. Det blev som jag hade tänkt mig superfint. Fast det ända är ju att det är en genomskinlig vas så man ser ju det där fula gröna skummet i botten, någon som vet något smart sätt så man kan gömma det?


Kommentarer
Postat av: mamma

Tror du att du får ha de ifred för Laban?

Försök med vitt eller blått silkespapper kanske. Kram

2011-03-08 @ 13:11:44
Postat av: Ninni

Eller stenar... det har jag i min glasvas hemma : )

2011-03-08 @ 15:39:31
Postat av: Bella

eller sand :D

2011-03-08 @ 16:57:39
URL: http://iisabellah.blogg.se/
Postat av: Mika

Kanonbra, jag ska prova någon av sakerna och se vilket som ser bäst ut =) Tack..

Mamma det är faktiskt alltid stängt till sovrummet där vassen står så han kommer inte åt det, annars hade det nog inte verit vass så länge till =)

2011-03-09 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0