Hjäälp jag vågar inte köra.

Nuuu har jag sålt min gamla lägenhet till min kära Systeryster, allting är klart pengar, överföringarna, banken, lånet. Ja det är fixat. 6600 hade jag betalat av på lägenheten så nu är de pengarna inne på mitt konto under fliken KÖRKORT. Japp nu är det fan dags att ta sitt körkort, nu har jag pengar till det för snart kommer min semesterersättning från gamla chefen och det blir nog några tusen där med. Kanonbra, nu ska jag bara få tummer ur och göra det med. Hatar att köra. Tycker det är Super läskigt och en onödig sak att ha plus att jag inte har råd att ha någon bil och jag tvivlar skarpt på att Christoffer lånar ut sin bil :D
Jag ser framför mig hur jag bara backar in i något eller kanske repar upp hela sidan på bilen för jag inte såg lycktstolpen på höger sida och tar fel på gas och broms. Nej guuuud, Jag ska skaffa den minsta bilen som finns som max går i 80km/h Det är lagom de..Som bilden nedanför, en sån bil kanske jag ska ha. Hur grym som helst ju. Och jag slår vad att den är lätt att fickparkera med ;)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Jag ska med börja med körkortet! Tänkte ta en intensivkurs i sommar så man får det gjort... åren går och vi börjar ju bli gamla nu ;)

2011-03-05 @ 10:13:41
URL: http://bosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0