Jag är Välkommen på en Arbetsintervju.

Då ska jag snart gå till jobbet, min första jobbedag med de nya cheferna -nervös- som tur är så finns min gamla chef på plats för att hjälpa det nya till rätta. Det känns skönt att ha hans stöd där.
Men jag ska inte hänga läpp mer, jag har nämligen fått ett samtal från personlig assistent chefen!! Jag är välkommen på en intervju så fort jag kan. :D När man känner att allting är skit och att Jag aldrig kommer få något annat jobb så vänder det så här. Att bara få komma på en intervju är stort, nu ser dom ju vem jag är. Så nu kan de ju inte göra annat än att anställa mig =) Ni förstår hur glad jag är just nu. Vilken underbar morgon. Nu ska man ju inte ta ut något i förskott, men det är lite svårt att låta bli att hoppas..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller alla tummar jag kan (lånar några också) Kram Mamma

2011-03-01 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0