Mötet avklarat.

Mötet gick kanonbra! Alla var verkligen hur rara som helst, de berättade hur kul de brukade ha men att de även kan vara dagar som är jobbiga (så klart) som det är inom alla yrken. Och på Fredagarna var "soft" dagarna, då blev det nybakade bullar på morgonen, karaoke tävlingar, wii och en massa annat kul.
Jag ska vara på ett hem där alla Brukare och Assistenter är samlade så om det skulle vara något problem så är det ju bara att fråga någon om hjälp vilket känns extra tryggt.
Jag ska börja att gå bredvid en tjej och jag börjar redan på Söndag den 27e. Jag tror jag kommer trivas superbra.
Nu får jag bara hoppas att det finns jobb för mig efter sommaren med. Men som sagt, nu har jag fått in en fot i branchen så nu är det lättare att söka fasta tjänster.
Jag är så glad så glad.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jätteroligt för dig. Det går säkert bra för dig, jag är inte ett dugg orolig. Kram

2011-03-17 @ 14:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0