Nytt Jobb Ny Lägenhet.

Igår var jag på intervju hos personlig assistent, allting gick hur bra som helst och jag börjar jobba så snabbt hon hittar en som jag kan gå brevid i början så jag får se hur allting går till. Efter det så kommer jag börja jobba som vikariat sen får man se hur det går därifrån. Det är ju alltid så i början att man får vikariat och hoppa in lite här och där när man jobbar som personlig assistent. Sen helt plötsligt så leder det till en fast tjänst. Ja vad ska man säga allting är så underbart. Nytt jobb om några veckor och om någon månad så har vi en marklägenhet.
Är vi lyckliga lr vad!?

Annika: Vi ska bo vid vattentornen, på höger sida av den stora vägen så finns där en grupp marklägenheter, vet du vart jag menar? =)

Tvättade min Laban iförrgår, han var så duktigt sa inte ett ljud han bara stod där. Så jag gav han extra mycket beröm. Man kan ju tro att Laban är stor som ett hus men det är knappt något fett på den lilla krabaten han blev så tanig när vattnet gick igenom hans päls. Tog lite bra bilder med kameran men eftersom sladden är i Karlshamn så får jag nöja mig med några mobilbilder som inte blev så bra.



Kommentarer
Postat av: jeanette

Grattis Mika! Lycka till med jobb och lägenhet :) Allt kommer gå bra ska du se!

2011-03-04 @ 09:29:52
URL: http://bosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0