PÅ Hus jakt.

Härliga Måndag igen, för mig är det just nu ingen skillnad på när det är vardag och när det är helg. Jobbar ju non stop varje dag så för mig är det vardag varjedag men snart slipper jag det så fort det nya jobbet kommer igång. =)

Det tråkiga som just nu händer i vårat liv är att det inte blir något Ystad. Det är vi så klart ledsna över men vi fortstätter att kolla på hus och marklägenheter. Tyvärr är utbudet inte så stort när man är lite kräsen för man vet ju hur man vill ha det, Men eftersom jag har en man som är en jävel på att renovera så är ju inget omöjligt även om huset inte ser exakt ut som vi vill ha det.
Så som det ser ut nu så kommer vi bo kvar i lägenheten tills vi har hittat ett hus som vi gillar, och då kaske jag hinner ta körkort samt veta lite bättre hur det ser ut på jobbfronten för min del.
Som det här vakra huset som ligger utanför Skurup. Visst ser det ljuvligt ut. Det är iaf något i den här stilen som jag är ute efter, jag tror att Christoffer tycker detsamma. Sen kan man ju hitta ett rukel till hus men se alla möjligheter som man kan göra med det. Och få det exakt som man vill ha det.

Bilden är tagen från http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3PUJ2E3T0BQMICKO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0