Svar JA

Så då var det faktiskt bestämt att vi ska ha en hund =)
Vi har funderat länge och noga och funderat ut lösningar på hur vi ska göra i alla lägen, så jag tror det kommer att lösa sig med allting. Nu hoppas jag bara att VALPARNA är friska och att allting är som det ska. Annars får vi helt enkelt kolla på en annan hund.
Eftersom tiken är en ras och hanen är en ras så kommer de små valparna bli en blandras. Christoffer försökte lista ut vad för slags ras det blir alltså en blandning mellan Alaskan Husky Malamute något i den stilen och den här skönheten fick vi fram.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja säger då de!!:) Prata med Isa så får du höra vad hon säger om att ha hund:)Föresten är det ok om jag lägger ut pengar till Johans födesedag? Kram

2011-03-09 @ 21:06:18
Postat av: Bella

Tror inte hon vill lyssna på mig :)

2011-03-10 @ 06:52:34
URL: http://iisabellah.blogg.se/
Postat av: Mika

Man ska inte lyssna på isa, isa är lat och därför tycker hon det är jobbigt att gå ut med en hund hela tiden. =)

Ja det är okey att du läggar ut pengar, säg hur mycket det är sen.

2011-03-10 @ 07:00:41
Postat av: Therese Larsson

Hej Mika!

Det är så roligt att läsa din blogg ibland och få lite inblick i ert liv!

Hur har ni tänkt på framtiden....barn...? En hund blir ju ett par år...

jag rekommenderar INTE hund FÖRE barn med tanke på den stora omställning en bebis blir för både er som par men även hunden som får konkurrens om tid och kärlek. Vi hade ju hunden Mina som tyvärr inte klarade av att få konkurrens av våra barn, och efter G som ju är 2:a barnet ballade hon ur, så vi fick avliva henne, efter nästan 10 år. INTE kul! Så mitt råd är, vänta! Hur sugna ni än är...ni kan alltid skaffa hund senare.

Kram och lycka till hur ni än bestämmer!

Hoppas ni kommer upp och hälsar på oss snart! Från familjen i småland!

2011-03-10 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0