Vi ska flytta till Marklägenhet i Ystad.

Vi fick Marklägenheten i Ystad!! Vi är så lyckliga, det känns som allting bara har vänt. Vi har sån tur med allting känns det som. Och jag som ska på Intervju imorgon, känner mig inte så nervös än men det kommer nog. Oh jag är så spänd. Vi har redan börjat planera vad som ska göras med lägenheten. Det ska bytas golv, Ett tralldäck ska byggas, Toaletten ska fixas och massa blommor ska planteras. Åhhh det kommer bli så kul.
Jag drömmer mig bort till sommaren, Sitta och njuta på altanen i solen känna doften av nyklippt gräsmatta. Sa jag att vi kommer ha sol från morgon till sent på kvällen,!? LYXIGT!
Jag vet inte riktigt när vi ska flytta men det kommer bli innan sommaren kanske om någon månad. Nu måste vi skynda oss att lägga ut våran lägenhet så folk kan börja kolla på den. Tror faktikst den blir såld snabbt och att Christoffer får en hyffsat bra peng för den med. Vilket han verkligen förtjänar så hårt som han har jobbat med den.


Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis! Vart i Ysta ska ni bo? Puss

2011-03-02 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0