Onsdag morgon 9/3

Såå då har jag kommit hem från joggingrundan det gick hur bra som helst. Det är ju så mycket skönare att jogga i skogen än att stå på ett löpband och inte komma någonstanns. Här har man ju ett mål att sträva efter (att komma hem) Har börjat med den nya rundan som tar 1h och 40 min. Jäkligt bra runda som jag först går till Svaneholm joggar den långa rundan sen traskar raskt tillbaka hem. Perfekt så där på morgonkvisten.


Nu är det bara hund man har i huvudet hund och hus..Ska vi ha hund ska vi inte ha hund? Det är så svårt, Man kommer ju på en massa nackdelar med att ha det. Men sen väger väl fördelarna upp det också. Det är verkligen svårt. Jag vet att vi kommer skaffa det förr lr senare så varför inte nu?

Idag jobbar jag 11-17 sen efter jag har slutat jobba så blir det att veckohandla. Nu måste jag bara komma på vad vi ska ha i veckan, det tråkigaste med veckohandlingen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0